Donald som president?
2016-10-20 20:16:32 UTC
Sjansen er marginal, men la oss se på likhetene mellom Hr Duck og Hr Trump.
Begge er sinte, oppfarende, tåler ikke kritikk, er stokk dumme. Begge er innvandringsfientlige. Hvor mange meksikanere er det i Andeby?

God helg, ㏋
Sigvald
2016-10-22 16:10:24 UTC
[...]
Her er det mange feilaktigheter!

For det første har Donald Duck da en mexicansk venn, hanen Panchito Pistoles:
https://no.wikipedia.org/wiki/Panchito_Pistoles

Donald Duck er heller ikke dum, i Don Rosa klassikeren "Kong Krøsus' skatt" fra 1995 sammenlikner Ole, Dole og Doffen ham med den viseste mannen i antikkens Hellas - Solon.

Forøvrig støttes Trump av mange FrPere som ikke har noe mot en mannlig president i USA og som liker hans syn på innvandring fra Mexico og Latin-Amerika. Trump er forøvrig ikke mot migrasjon til USA. Han vil f.eks. ikke stanse innflytting fra Canada.

2016-10-27 08:09:17 UTC
http://vignette1.wikia.nocookie.net/duckverse/images/1/11/3cresolution.png/revision/latest?cb=20120504014341
[...]
Jeg spurte hvor mange meksikanere det bodde i Andeby (Duckburg). Jeg er ganske sikker på at Carl Ivar klapper en og annen spanjol vennlig på ryggen når han er i Spania.
Sønnen til Trump mener nok at faren er et geni, men han er vel ikke så skarp selv.
Og FrPere er neppe imot svenske innvandrere.
Svaret ditt var med andre ord ikke spesielt vellykket, og det var du som dro FrP inn i dette.

FrP er forøvrig det partiet Ulf Leirstein har funnet tilhold i. Det er mange raringer i FrP, men at Siv beholder ham i den stillingen er utrolig. Han er jo en vandrende katastrofe. Bare se på "Rettssikkerhetsgruppa" han stelte i stand, bestående av barnevernshatere og konspirasjonsteoretikere, ledet av en straffedømt eksadvokat.

Sigvald
2016-10-30 20:30:04 UTC
Jeg forstår ikke hva du har mot Leirstein. Mitt inntrykk er at han er en hedersmann av solid FrP-merke.

2016-11-02 12:49:21 UTC
Jeg forstår ikke hva du har mot Leirstein. Mitt inntrykk er at han er en hedersmann av solid FrP-merke.
Sigvald
Mannen er idiot. Det er greit at han er i det partiet han er.

Dag-Erling Smørgrav
2016-11-02 17:47:06 UTC
Jeg forstår ikke hva du har mot Leirstein. Mitt inntrykk er at han er
en hedersmann av solid FrP-merke.
Ordene "hedersmann" og "Frp" hører ikke hjemme i samme setning, i
hvertfall ikke uten en nektelse imellom.

DES
--
Dag-Erling Smørgrav - ***@des.no