FrPer slår til igjen.
2014-09-01 16:47:31 UTC
Denne Leirstein er ikke helt vel bevart. La oss se på noe av hva han har bedrevet.

For en tid tilbake fikk han ras på en politimester:
"Stortingsrepresentant Ulf Leirstein (Frp) likte ikke at krimsjef Kai Andersen trykket «liker» på et Facebook-inlegg som var kritisk til Frp. Tirsdag ettermiddag sendte han mail til politimesteren om saken."
http://www.sa.no/lokale_nyheter/article6868947.ece

Så lager han en rettssikkerhetsgruppe sammensatt av konspirasjonsteoretikere.
http://www.nrk.no/ostfold/motstand-mot-rettssikkerhetsgruppe-1.11759247

Så uttaler han seg om pedofili, og lar krenkende utsagn bli stående i kommentarfeltet.
http://smakenavtull.wordpress.com/2014/02/11/ulf-leirstein-frp-stotter-propedobeskyldninger-og-oppfordringer-til-vold/

Og det er bare det jeg kommer på i farten.

Vent, glemte rent at han akkurat trykker liker på et rasistisk utsagn på Facebook.
㏋ som vanlig
Sigvald
2014-09-02 09:14:55 UTC
Denne Leirstein er ikke helt vel bevart. La oss se på noe
av hva han har bedrevet.
Ikke vær dum!

Ulf Leirstein er en hedersmann som nyter stor respekt blant den jevne FrPer. Han regnes, sammen med navn som Carl I. Hagen, Per Sandberg, Christian Tybring Gjedde og Terje Søviknes som en av FrPs viktigste stemmer utenfor regjeringen. Dette er kapasiteter som er i stand til å overta og berge partiet dersom regjeringsdeltakelsen medfører for stor grad av kompromisser og derigjennom for mye slitasje på partiets oppslutning.

2014-09-03 07:57:15 UTC
[...]
Först ber du meg ikke være dum, og så skriver du selv noe så tullette, uten en eneste kommentar til de tingene jeg refererer til?

Og videre, som vi har snakket om mange ganger før, hvorfor ser du gjennom fingerne med utroskapen til Søviknes, mens du fordømmer folk fra venstresiden for tilsvarende ting?

Er det fordi du prøver å fremstå dum?