Svein Erik Fotland er død.
2013-04-10 21:43:35 UTC
Den kjente rollefiguren til Sigvald er nå brukt opp, avslørt, finito.
Faktisk eksisterer ikke Svein Erik Fotland hverken i skattelister eller
folkeregister.

Vi leter med lys og lykter etter hans minne.

Svein Erik Fotland
2013-04-18 13:51:41 UTC
Den kjente rollefiguren til Sigvald er nå brukt opp,  avslørt, finito.
Nenseth, eg konstaterer at du har gått tom for saklege argument, for
dette er berre usakleg tull. AT du driv på slik fortel meir om deg enn
om nokon andre.

Svein Erik
Hans Petter Nenseth
2013-04-18 20:59:58 UTC
Post by Svein Erik Fotland
Post by Hans Petter Nenseth
[...]
Jeg trodde du likte dødsannonser her, Sigvald.