Us congress hearing of maan alsaan Money laundry قضية الكونغجرس لغسيل الأموال للمليادير معن الصانع
كاجو محمص
2019-03-16 16:28:38 UTC
YouTube videos of

U.S. Congress money laundering hearing

of

Saudi Billionaire " Maan Al sanea"

with bank of America

and The owner of Saad Hospital and Schools

in the Eastern Province in Saudi Arabia

and the Chairman of the Board of Directors of Awal Bank in Bahrain

With Arabic Subtitles

موقع اليوتيوب الذي عرض جلسة استماع الكونجرس الأمريكي

لمتابعة نشاطات غسل الأموال ونشاطات

السعودي معن عبدالواحد الصانع

مالك مستشفى وشركة سعد ومدارس سعد بالمنطقة الشرقية بالسعودية ورئيس مجلس ادارة بنك اوال البحريني

مترجم باللغة العربية

http://www.youtube.c
bescoticatin@gmail.com
2019-05-07 10:18:11 UTC
Hei mine kjære damer og damer
Denne meldingen er for enkeltpersoner og fagfolk som har behov for et bestemt lån for å gjenoppbygge sine personlige liv. Leter du etter finansiering for å gjenopplive dine aktiviteter, realisere et prosjekt, kjøpe noe veldig presserende eller du trenger penger av andre personlige grunner, men banken ber dessverre deg om forhold som du Jeg er en økonomisk aktør, og jeg tilbyr lån fra 3000 € til 500 000 000 € til alle personer som kan respektere disse forpliktelsene til en rente på 3% per år. områder vi betjener våre kunder.

Følgende områder:

- Klar til å gå tilbake til skolen
- Finansielt lån
- Boliglån
- Investeringslån
- Auto lån
- Konsolideringsgjeld
- Innløsning av kreditt
- Personlig lån
-Du sitter fast

Ikke nøl med å kontakte meg direkte til min e-postadresse, du vil ikke være over meg. Jeg er tilgjengelig for å tilfredsstille kundene mine innen 72 timer etter at du mottok forespørselsskjemaet ditt. ***@gmail.com

eller nummer via whatsap: +4915776159135

Tusen takk for at du sendte meldingen til dine kjære