Øygard dømd til 4 år i fengsel
Svein Erik Fotland
2012-12-17 14:28:00 UTC
AP-ordførar Rune Øygard vart i dag dømd til 4 år i fengsel for
seksuelle brot mot ei mindreårig jente.
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/ordforersaken/artikkel.php?artid=10048586

Sett i lys av lagmannsretten sin dom mot Trond Birkedal, kjem ikkje
dette som noko overrasking. Sånn sett er dette ein rett dom. So får
ein håpe at kverulantar som Nenseth, Lund og Solskogen ser alvoret i
dette og sluttar med å trekke fram Søviknes/Birkedal/Hoksrud-kortet i
tide og utide. Roger Ingebrigtsen, Rune Øygard og Helge Solum Larsen
har uansett gjort mykje verre ting.

Svein Erik
Christer Solskogen
2012-12-17 19:44:34 UTC
Solskogen sluttar med å trekke fram Søviknes/Birkedal/Hoksrud-kortet
Lærte du /ingenting/ av forrige ørefik jeg ga deg?
chs, for fellesskapets beste.
Hans Petter Nenseth
2012-12-17 20:29:06 UTC
Post by Christer Solskogen
Solskogen sluttar med å trekke fram Søviknes/Birkedal/Hoksrud-kortet
Lærte du /ingenting/ av forrige ørefik jeg ga deg?
Fotland er Sigvald. Sigvald lærer aldri noe som helst.

Svein Erik Fotland
2012-12-19 11:56:19 UTC
Fotland er Sigvald. Sigvald lærer aldri noe som helst.
Dette tullpratet er så innlysande tåpeleg og typisk taparåtferd frå
HPN at eg ikkje gidder bruke meir energi på det.

Svein Erik
Hans Petter Nenseth
2012-12-19 16:31:19 UTC
Post by Svein Erik Fotland
Post by Hans Petter Nenseth
Fotland er Sigvald. Sigvald lærer aldri noe som helst.
Dette tullpratet er så innlysande tåpeleg og typisk taparåtferd frå
HPN at eg ikkje gidder bruke meir energi på det.
Sigvaldd, hvor dumme tror du vi er? Fotland finnes ikke.

2012-12-19 22:48:01 UTC
Post by Svein Erik Fotland
Dette tullpratet er så innlysande tåpeleg og typisk taparåtferd frå
HPN at eg ikkje gidder bruke meir energi på det.
Sigvald, hvor dumme tror du vi er? Fotland finnes ikke.
Nå må du se å kutte ut disse latterlige konspirasjonsteoriene dine.
Skattelistene er neppe så komplette som du påstår. Hverken Johan S.
Tauler eller Rajananda Dhananjaya finnes oppført - og dem kjenner vi
jo godt fra dette forumet.

2012-12-20 01:10:39 UTC
[...]
Du har muligens et poeng, hverken Donald Duck eller Jesus står der heller.

2012-12-17 20:33:19 UTC
Post by Svein Erik Fotland
[...]
Når det gjelder Birkedal kan jeg nok være enig. Hadde navn og
partitilhørighet vært ukjent og jeg hadde blitt bedt om å gjette hvilket
parti en slik fyr tilhørte hadde jeg gjettet FrP. Spesielt på grunnlag
av at han først nå har trukket seg som ordfører, og at han faktisk
velger å anke.

c***@getmail.no
2012-12-19 08:13:40 UTC
Post by Svein Erik Fotland
[...]
1: Hvorfor skulle noen slutte med det?
2: Har jeg noen gang nevnt Søviknes & Co eller er det bare noe du fant på nå?
Post by Svein Erik Fotland
Roger Ingebrigtsen, Rune Øygard og Helge Solum Larsen
har uansett gjort mykje verre ting.
Hva så?
Post by Svein Erik Fotland
Svein Erik
Hm. Trodde det var sigvald som skrev...
Svein Erik Fotland
2012-12-19 12:02:04 UTC
Post by c***@getmail.no
1: Hvorfor skulle noen slutte med det?
Skjønar du verkeleg ikkje det? Skjønar du ikkje at Birkedal er reine
speidarguten samanlikna med Øygard? Skjønar du ikkje at Søviknes er
reine speidarguten samanlikna med Solum Larsen og Roger Ingebrigtsen?
Post by c***@getmail.no
2: Har jeg noen gang nevnt Søviknes & Co eller er det bare noe du fant på nå?
Dine meiningsfeller (Nenseth) har i alle høve gjort det. Har du
kritisert han for det?

Svein Erik
c***@getmail.no
2012-12-19 12:24:23 UTC
Post by Svein Erik Fotland
Post by c***@getmail.no
1: Hvorfor skulle noen slutte med det?
Skjønar du verkeleg ikkje det?
Nei, det gjør jeg ikke.
Post by Svein Erik Fotland
Skjønar du ikkje at Birkedal er reine
speidarguten samanlikna med Øygard? Skjønar du ikkje at Søviknes er
reine speidarguten samanlikna med Solum Larsen og Roger Ingebrigtsen?
Jeg har faktisk ikke fulgt godt nok med på noen av disse sakene til å ha noen formening om det. Det er uansett aldri noen grunn til å la være å trekke frem diverse former for ukultur i politiske grupperinger.
Post by Svein Erik Fotland
Post by c***@getmail.no
2: Har jeg noen gang nevnt Søviknes & Co eller er det bare noe du fant på nå?
Dine meiningsfeller (Nenseth) har i alle høve gjort det. Har du
kritisert han for det?
Uttalelser som det der er grunnen til at så mange tror at du og sigvald er samme person. Jeg er fortsatt i tvil.
Svein Erik
Thomas Lundquist
2012-12-26 10:34:13 UTC
Post by Svein Erik Fotland
Skjønar du verkeleg ikkje det? Skjønar du ikkje at Birkedal er reine
speidarguten samanlikna med Øygard?
Er han egentlig det? Birkeland holdt seg ikke til å overgripe en person
men tilsynelatende så mange som mulig. De stiller i samme divisjon.

Han skal være glad de videoene ikke ble spredt.
Post by Svein Erik Fotland
Skjønar du ikkje at Søviknes er
reine speidarguten samanlikna med Solum Larsen og Roger Ingebrigtsen?
Hvordan er Solum Larsen verre enn Søviknes?

Roger Ingebrigtsen holdt på med det samme i lenger tid men alle tre har
brukt maktposisjonen sin til å få seg ett eller fler numre.

ez
--
Med infrastruktur bygger vi landet.

Siteringsproblemer? : http://www.bersvendsen.com/usenet/quoting.html