Politipatrulje overfalt på Holmlia
2012-09-17 19:15:45 UTC
http://www.osloby.no/nyheter/Politipatrulje-angrepet-med-steiner-ved-osloskole-6993094.html

- En politipatrulje ble angrepet med steiner ved Holmlia skole klokken
22.17. Vi sendt flere enheter til stedet for å få kontroll på
ungdomsgjengen, meldte politiets operasjonsleder på Twitter.

Politiets innsatsleder Kristoffer Bang sier til Aftenposten.no at de
fikk melding om at en gjeng ungdommer lekte med en motorisert lift ved
Holmlia skole.

- Da patruljen kom til stedet var det amper stemning blant de rundt
20-30 ungdommene. De stakk fra stedet, flere av dem maskerte seg, og
startet å kaste stein mot patruljen.
---------------------

Noe å tenke på for PKene. Er det kanskje Benjamin Hermansen hadde
blitt dersom han hadde fått leve? Det kan vi ikke vite, derimot kan
man ganske trygt anta at Hermansens mor forstår og/eller sympatiserer
med den steinkastende pøbelen. Hun er jo for multi-kultur.

Forøvrig ville polities sikkerhet i slike situasjoner vært langt bedre
iveratatt med FrPs politikk fordi politiet da ville ha vært bevæpnet
og dermed i stand til besvare mobbens vold med nødvendig makt.

Sigvald
c***@getmail.no
2012-09-18 12:47:19 UTC
Noe å tenke på for PKene. Er det kanskje Benjamin Hermansen hadde
blitt dersom han hadde fått leve?
Ja, eller kanskje han hadde blitt elektriker, lege, ingeniør, lærer, eller noe annet.
Post by Sigvald
Det kan vi ikke vite,
Men det stopper ikke deg for å finne på skit.
Post by Sigvald
derimot kan
man ganske trygt anta at Hermansens mor forstår og/eller sympatiserer
med den steinkastende pøbelen. Hun er jo for multi-kultur.
1) "Multikultur," som ABBere som deg kaller det, har ingenting med stenkasting å gjøre.
2) Det er ingenting som tyder på at hun støtter stenkastingen. Det er bare enda et eksempel på uredeligheten din.
Post by Sigvald
Forøvrig ville polities sikkerhet i slike situasjoner vært langt bedre
iveratatt med FrPs politikk fordi politiet da ville ha vært bevæpnet
Slik som politiiet i NY, som skjøt vilt rundt seg og skadet flere tilfeldige forbipasserende enn den antatte gjerningsmannen?
Post by Sigvald
og dermed i stand til besvare mobbens vold med nødvendig makt.
Du er og blir en rasistisk kjempetosk.
Isachsen
2012-09-18 17:40:35 UTC
Post by Sigvald
og dermed i stand til besvare mobbens vold med nødvendig makt.
Du er og blir en rasistisk kjempetosk.
Politiet burde vel egentlig avskaffes. Det er jo en trussel mot
kriminaliteten.

Isachsen
Per Bjørn Pedersen
2012-09-21 13:57:59 UTC
Post by c***@getmail.no
Du er og blir en rasistisk kjempetosk.
Og du syner nok ein gong kvifor du vart kåra til "Årets drittsekk i
NSPD 2010".

Med vennleg helsing
Per Bjørn Pedersen
Christer Solskogen
2012-09-21 14:04:50 UTC
Post by Per Bjørn Pedersen
Post by c***@getmail.no
Du er og blir en rasistisk kjempetosk.
Og du syner nok ein gong kvifor du vart kåra til "Årets drittsekk i
NSPD 2010".
Og du viser hvorfor Naggum kalte deg hjelpeløst uintelligent. La meg
sitere litt:

Jeg liker å finne ut om folk som spretter opp fra tilskuerbenken for
å komme med sur kritikk av personer de antagelig er for lite
intelligente til å forstå og uten å ha bidratt med noe som helst saklig
noensinne, faktisk /er/ så hjelpeløst uintelligente, emosjonelle og
personfokuserte som de ser ut til å være. «Det er bedre å vite hvordan
tingene er, enn å tro at de er slik de ser ut til å være» er nærmest et
motto for meg. Når så hjelpeløst stupide undermålere som deg kritiserer
en rekke mennesker her ut fra din /egen/ trangsynte, fordomsfulle
personlighet og væremåte, er det /viktig/ for alle de som lurer på om du
har nok innmat i skallen din til å /kunne/ komme frem til noe som er
sant og relevant, å se at du faktisk ikke /har/ det.

Spot on, Naggum. Spot on.
chs, for fellesskapets beste.
s***@hotmail.com
2012-10-11 08:11:39 UTC
Eit enkelt søk i NSPD synar at siterte Erik Naggum døyde for fleire år sidan. Veit familien hans at du no trakkar på minnet hans ved å dra fram slikt fyllerør frå hans side? Alle kan gjere feil, og ut frå det eg har lese meg til via NSPD gjorde Naggum det i stor mon - truleg som følgje av den sjukdomen han leid av. Lat han nå få kvile i fred!

Svein Erik
Christer Solskogen
2012-10-11 13:14:58 UTC
Post by s***@hotmail.com
[...]
Bjelke. Øye. Flis.
Tre ord som jeg syntes bør ringe en bjelle hos deg. Ikke at jeg tror det
gjør det, men jeg syntes det burde.
chs, for fellesskapets beste.
c***@getmail.no
2012-09-21 16:03:56 UTC
Post by Per Bjørn Pedersen
Post by c***@getmail.no
Du er og blir en rasistisk kjempetosk.
Og du syner nok ein gong kvifor du vart kåra til "Årets drittsekk i
NSPD 2010".
Fordi jeg kaller en spade for en spade?
Per Bjørn Pedersen
Pelle Thomsen
2012-09-18 22:15:59 UTC
... Er det kanskje Benjamin Hermansen hadde
blitt dersom han hadde fått leve?
Fy faen for en usympatisk vulgær drittsekk du er Ziggwaldt.

Alle de som synes det er greit å snakke dritt om de døde,
og angripe sakesløse etterlatte, bør stemme frp ved neste valg.
Svein Erik Fotland
2012-09-19 11:45:36 UTC
Post by Pelle Thomsen
... Er det kanskje slik Benjamin Hermansen hadde
blitt dersom han hadde fått leve?
Fy faen for en usympatisk vulgær drittsekk du er Ziggwaldt.
Dette er debatteknisk lågmål. Du hadde kome betre ut av denne debatten
om du hadde hatt nok vett til å halde deg borte frå denne tråden.

Svein Erik
Pelle Thomsen
2012-09-19 16:57:58 UTC
Post by Svein Erik Fotland
Post by Pelle Thomsen
[...]
Vel, nå er ikke jeg opptatt av hva du måtte mene, snarere er det vel
morsomt å se hvordan visse undermålere maler seg selv inn i et hjørne.

Og å kalle en spade for en spade, er vel en bra ting.