melding til nazifiserte frp-newsdeltakere
Pelle Thomsen
2012-07-15 12:43:18 UTC
ROM-FOLK OG NORDMENN: "Ta en tur i partygata på Rhodos der norsk, svensk
og dansk god prektig ungdom har hatt seg, spy, søppel, piss, smadra
blomsterkasser og gjenglemte designerklær og whatever. Skulle nesten tro
det var romfolket og ikke selveste herrefolket som slo leir her i natt?
Jesus Christ! " Klippet fra Sven Henriksen, på ferie på Rhodos. JEPP.
Stein
2012-07-15 13:21:15 UTC
Post by Pelle Thomsen
[...]
Jeg har ved flere anledninger sett norsk ungdom oppføre seg ikke akseptabelt
Det er veldig synd
men jeg skjønner ikke hva dette har med ROM folk og FRP å gjøre

Forklaringen er vel Pelle TH som ikke trenger noen logisk grunn til sine
angrep
Jeg antar han har mindreverdighetskompleks
Johan S. Tauler
2012-07-15 14:44:58 UTC
Post by Stein
Post by Pelle Thomsen
[...]
Her i Danmark er vi veldig glade for at scandinavisk ungdom har
sluttet at lage kvalme tilstander i Løkken og Blokhus-området. Jeg har
hørt historier fra før det ble så grisebilig å reise til partysteder i
Syden og svine seg der. Da var det gjerne Danmark utagerende ungdom
dro til. På våre strender nå er det helst vanlige familiefolk som
hygger seg og tar det med ro.
--
«Og lyset skinner i mørket, men mørket tok ikke imot det»
© GNU Free Documentation License.
Jesus har betalt prisen en gang for alle.
Thomas Lundquist
2012-07-15 15:03:36 UTC
Post by Stein
Jeg har ved flere anledninger sett norsk ungdom oppføre seg ikke akseptabelt
Det er veldig synd
men jeg skjønner ikke hva dette har med ROM folk og FRP å gjøre
Forskjellen er at Romfolket er fattige og desperate, nordmenna er rike,
bortskjemte og arrogante.

Men jeg er enig i at det ikke har noe med FrP å gjøre.

ez
--
Med infrastruktur bygger vi landet.

Siteringsproblemer? : http://www.bersvendsen.com/usenet/quoting.html
Pelle Thomsen
2012-07-15 15:49:09 UTC
Post by Thomas Lundquist
Post by Stein
[...]
Det er tre grunner til at dette har med FrP å gjøre,

1: Ideen at nordmenn er "bedre" enn andre folkeslag er feil,
og det er vel ingen som målbærer denne ideen mer en FrP'ere.
2: Ungdom dom oppfører seg sånn, driter i andre mennesker, konsekvenser
for andre, de er tjukke i hue og ser bare sitt eget behov - hvilket
også er en helt tydelig og klar FrP-egenskap.
3: Dette er kriminelt, hvilket også er en egenskap som er over-
representert i FrP.
Thomas Lundquist
2012-07-15 16:15:01 UTC
Post by Pelle Thomsen
Det er tre grunner til at dette har med FrP å gjøre,
1: Ideen at nordmenn er "bedre" enn andre folkeslag er feil,
og det er vel ingen som målbærer denne ideen mer en FrP'ere.
"Det er typisk norsk å være god."
Post by Pelle Thomsen
2: Ungdom dom oppfører seg sånn, driter i andre mennesker, konsekvenser
for andre, de er tjukke i hue og ser bare sitt eget behov - hvilket
også er en helt tydelig og klar FrP-egenskap.
Om det er noe i det du sier så betyr det isåfall bare at FrPere ikke er
eller blir voksne.
Post by Pelle Thomsen
3: Dette er kriminelt, hvilket også er en egenskap som er over-
representert i FrP.
Du klamrer deg litt til halmstrå nå.

ez

Stein
2012-07-15 16:17:14 UTC
Post by Pelle Thomsen
Post by Thomas Lundquist
Post by Stein
[...]
Jeg har jobbet i mange land og synes ikke på noen måte at nordmenn er et
"bedre" folkeslag
Nordmenn er generellt late og dårlig utdannet
Frp vil gjerne forandre på de dårlige egenskapene
Pelle Th tar igjen feil
Post by Pelle Thomsen
2: Ungdom dom oppfører seg sånn, driter i andre mennesker, konsekvenser
for andre, de er tjukke i hue og ser bare sitt eget behov - hvilket
også er en helt tydelig og klar FrP-egenskap.
Jeg antar FRP jobber for det de tror er bra for den norske befolkningen
men Pelle Th kjenner kanskje FRP bedre enn meg ( tror han )
Han er i hvertfall veldig bombastisk i sine kommentarer
Post by Pelle Thomsen
3: Dette er kriminelt, hvilket også er en egenskap som er over-
representert i FrP.
Nå vet jeg tilfeldigvis i hvilke kretser Pelle Th vanker.
Småforbrytelser er overrepresentert der.

Pelle Th er en tragisk figur som tror at det løser hans problemer å hate FRP
FRP har ikke sittet i regjering og således ikke har særlig mulighet til å
forandre det norske samfunnet

Pelle Th tror også at han løser problemer ved å kalle folk idiot og det som
værre er.

OBS OBS
Jeg er ikke medlem av FRP og kommer heller ikke til å bli det
Thomas Lundquist
2012-07-15 16:22:28 UTC
Post by Stein
Jeg har jobbet i mange land og synes ikke på noen måte at nordmenn er et
"bedre" folkeslag
Nordmenn er generellt late og dårlig utdannet
Frp vil gjerne forandre på de dårlige egenskapene
Det tror jeg faktisk på.

Det utrolige er at mange av de som FrP vil gjøre noe med, stemmer FrP.

Så man kan jo lure på hvor dypt det sitter hos FrP. Den dagen
stemmekveget deres forstår hva partiet vil får man håpe de har nok IQ
til å finne noe anna å stemme på.

Men de klarer nok ikke å knekke FrP-koden.. Vi snakker tross alt om folk
som mener spanjoler bør lære seg norsk, i Spania og at det ikke er
sammenlignbart med kravet om at alle skal lære seg norsk i Norge (som
Sigvald har nevnt senest idag.)

Hvorfor? Jo, de er jo *ressurser* må vite! (Altså FrPerne i Spania).

Vi andre kan bare gremmes.

ez

Sigvald
2012-07-15 21:48:57 UTC
Post by Thomas Lundquist
Men de klarer nok ikke å knekke FrP-koden.. Vi snakker tross alt om folk
som mener spanjoler bør lære seg norsk, i Spania.
VRØVL!
Det er kun tullinger som mener at spanjoler bør lære seg norsk uten at
de flytter til Norge. Derimot mener den jevne FrPer at spanjoler og
andre syd-europere bør lære seg engelsk slik at de kan fungere i det
moderne Europa.

Sigvald
Thomas Lundquist
2012-07-15 22:04:48 UTC
Post by Thomas Lundquist
Men de klarer nok ikke å knekke FrP-koden.. Vi snakker tross alt om folk
som mener spanjoler bør lære seg norsk, i Spania.
VRØVL!
Nei, desverre.

http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/04/22/464171.html
Post by Sigvald
[...]
Nei, det var norsk de burde lære seg.

Sigvald
2012-07-16 09:42:45 UTC
Post by Thomas Lundquist
Nei, det var norsk de burde lære seg.
http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/04/22/464171.html
- Innvandrere i Norge må lære seg norsk. Det samme bør spanjoler i Spania gjøre, hvis de vil jobbe med nordmenn, sa Hagen fra talerstolen på det såkalte åpne medlemsmøtet.
Du har åpenbart ikke skjønt så mye av denne saken:

For det første : Hvilken garanti har vi for at Hagens uttalelser er
korrekt gjengitt? Dagbladet har i utgangspunktet ikke nevneverdig
troverdighet i denne sammenheng.

For det andre : Se litt på bildet da, mann! Hagen henvender seg til
eldre mennesker. Disse fikk liten eller ingen engelsk-opplæring på
skolen - en mangelfull skolegang Arbeiderpartiet, som i praksis styrte
Norge sammenhengende fra 1935 til 1965, har det hele og fulle ansvaret
for.

For det tredje : Det er åpenbart lettere å lære en håndfull spanjoler
norsk enn å lære en hel generasjon eldre nordmenn engelsk.

Sigvald
Thomas Lundquist
2012-07-16 10:46:48 UTC
Sigvald <***@yahoo.no> writes:

(Uvanlig og imponerende at du faktisk svarer på ett innlegg med noe
annet enn svada. Flink gutt.)
Post by Sigvald
Post by Thomas Lundquist
- Innvandrere i Norge må lære seg norsk. Det samme bør spanjoler i Spania gjøre, hvis de vil jobbe med nordmenn, sa Hagen fra talerstolen på det såkalte åpne medlemsmøtet.
Jaha?
Post by Sigvald
For det første : Hvilken garanti har vi for at Hagens uttalelser er
korrekt gjengitt? Dagbladet har i utgangspunktet ikke nevneverdig
troverdighet i denne sammenheng.
Skal du ha flere URLer før du tror på dette?
Post by Sigvald
[...]
Men alikevel skal du forklare hvorfor Hagen sier dette. Og dytte skylda
over på noen andre.

FrP-reaksjonen på dette om det hadde vært en pakistansk bestemor i Norge
hadde vært "Da får hun dra tilbake dit hun kom fra."

Eller mener du ikke det?
Post by Sigvald
For det tredje : Det er åpenbart lettere å lære en håndfull spanjoler
norsk enn å lære en hel generasjon eldre nordmenn engelsk.
Så du mener altså at innvandrere ikke trenger å tilpasse seg.

Det har vært en del historier om nordmenns tilpasning i Spania også. På
Kanariøyene har det jo vært mye om uføretrygdede som kjører taxi svart.

Bl.a. http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2810515.ece

Ekte Nordmenn!

ez

Pelle Thomsen
2012-07-16 12:28:42 UTC
Det er åpenbart lettere å lære en håndfull spanjoler
norsk enn å lære en hel generasjon eldre nordmenn engelsk.
Å ja, så Hagen kan ha blitt korrekt gjengitt likevel, altså ?

Alle de som er noen skikkelige tullinger, bør stemme FrP ved neste valg !
Stein
2012-07-16 15:14:09 UTC
Post by Pelle Thomsen
Post by Sigvald
[...]
Halve Norge er tulinger
( men ikke allle er like ille som Pelle Th )

Da blir det over 50% til FRP

Pelle Thomsen
2012-07-16 00:11:54 UTC
Post by Thomas Lundquist
[...]
Godt sagt, Ziggwalt -
men så er det da også stort sett tullinger som stemmer FrP.

http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/04/22/464171.html

Alle de som er noen skikkelige tullinger, bør derfor stemme FrP til
neste valg !

Case proven !