Motbydelige FrP = en skam for ethvert sivilisert samfunn og rettsstaten.
Pelle Thomsen
2012-07-15 20:25:35 UTC
Siv Jensen vil "sette opp busser og sende dem ut".

Dvs. at Frp gitt opp hele konseptet med rettsstaten - de synes altså,
må man konkludere, at rettsstaten ikke lenger er en god idé.

Dette populistiske møkkapartiet, som først var veldig for EU, og
deretter mot, er altså for tjukke i hue til å forstå at Norge gjennom
EØS-medlemskapet er forpliktet til å følge EØS-reglene.

Nå står de som den fremste eksponenten og gir en form for politisk
legalitet til dem som vil skade ROM-folket med trusler om raketter og
brannstifting.

Dette ett år etter at et tidligere medlem begikk massedrap på Utøya
og terrorhandling i Oslo.

Glemt er krystallnatten, glemt er helten Gunnar Sønstebys ord om aldri
å glemme, aldri å slippe til fascistisk tankegods igjen.

Fytterakkern for noen bedritne kloakkrotter.
Thomas Lundquist
2012-07-15 22:00:44 UTC
Post by Pelle Thomsen
[...]
Slik som Sarkozy og Frankrike gjorde med det samme folket.

Og ble dømt for det. Men de bussa også sigøynerne.

Jeg kan love deg at den samme lysta er tilstede hos andre partimedlemmer
enn de i FrP.

ez
--
Med infrastruktur bygger vi landet.

Siteringsproblemer? : http://www.bersvendsen.com/usenet/quoting.html
Pelle Thomsen
2012-07-16 00:18:21 UTC
Post by Thomas Lundquist
Jeg kan love deg at den samme lysta er tilstede hos andre partimedlemmer
enn de i FrP.
Det er nok riktig, det bor mange hverdagsrasister i Norge dessverre,
og det er dem FrP frir til nå - slik Hagen alltid gjorde mot slutten
av agurktiden tidligere. Krypdyra kommer kravlene som de pleier, og
FrP scorer på meningsmålingene.
Stein
2012-07-16 03:54:31 UTC
Post by Pelle Thomsen
Siv Jensen vil "sette opp busser og sende dem ut".
Dvs. at Frp gitt opp hele konseptet med rettsstaten - de synes altså,
må man konkludere, at rettsstaten ikke lenger er en god idé.
Rettsstaten (eller EØS avtalen ) gir ikke ROM folket rett til å slå leir
under broer
i kirkeparker eller i steinbrudd.
Post by Pelle Thomsen
Dette populistiske møkkapartiet, som først var veldig for EU, og
deretter mot, er altså for tjukke i hue til å forstå at Norge gjennom
EØS-medlemskapet er forpliktet til å følge EØS-reglene.
Du har misforstått EØS avtalen
se ovenfor
Siden du ikke kan lese avtalen - er du dyslektiker ?
Post by Pelle Thomsen
Nå står de som den fremste eksponenten og gir en form for politisk
legalitet til dem som vil skade ROM-folket med trusler om raketter og
brannstifting.
Sigøynerere /tatere har vært hatet i Norge lenge før FRP så dagens lys
Det faktum at de nå kaller seg ROM endrer ikke på det
Post by Pelle Thomsen
Dette ett år etter at et tidligere medlem begikk massedrap på Utøya
og terrorhandling i Oslo.
Tidligere beeing the operative word
Post by Pelle Thomsen
Fytterakkern for noen bedritne kloakkrotter.
Pelle Th er selv en bedriten kloakkrotte
det er da rart at han er så imot FRP
Sigvald
2012-08-17 20:54:19 UTC
Post by Pelle Thomsen
Siv Jensen vil "sette opp busser og sende dem ut".
Dvs. at Frp gitt opp hele konseptet med rettsstaten - de synes altså,
må man konkludere, at rettsstaten ikke lenger er en god idé.
VRØVL!

Lov-og-rett-partiet FrP ser ingen grunn til å ta på slike kjeltringer
med silkehansker. selv kvinnelige sigøynere fremstår som simpleste
sort tyver:

http://www.osloby.no/nyheter/krim/Jenteranere-gar-til-angrep-pa-eldre-kvinner-6967961.html

1. august feiret Ellen og Kjell 65 års bryllupsdag. Spaserturen den
dagen skulle vise seg å bli en traumatisk opplevelse. Da de to var på
vei fra St. Hanshaugen til sykehjemmet der mannen bor, møtte de to
unge jenter.
- De hadde mørkt hår og skjørt, forteller Ellen. Hun er fortsatt redd
etter episoden, og har bedt om at vi ikke bruker navnet hennes på
trykk.
Jentene fortalte Ellen at hun var pen og at de ville gi henne et
smykke - helt gratis.
- Jeg dyttet dem bort og sa jeg ikke ville ha noe. Da tok en av dem
tak i meg og holdt hardt i armen min. Hun forsøkte å ta av armbåndet
mitt. Den andre holdt rundt meg. Jeg klarte ikke å dytte dem vekk. Jeg
ble livredd, forteller Ellen.
Da jentene slipper, tar Ellen seg til halsen og kjenner at halskjedet
er byttet ut.
- Jeg hylte høyt og løp etter. Så begynte jeg å gråte.
Jentene løp til en bil som var parkert bak en busk litt lenger ned i
veien, og kjørte fort fra stedet.

Senest fredag advarte Oslo politidistrikt mot kvinnelige smykketyver
på sin twitterkonto. "To rumenske kvinner som kjører rundt i en grå
personbil. Stanser personer og spør om veien for så å stjele smykkene
deres. Vær obs!" lød meldingen fra politiets operasjonsleder.
---------------------

Selvsagt om PK-ene aldri så mye bruker den villedende betegnelsen "To
rumenske kvinner" er det selvsagt åpenbart sigøynere dette søppelet
er. Jeg kjenner en ekte rumensk/ungarsk kvinne og VET at ekte rumenere
ikke oppfører slik. I motsetning til håpløst naive PKer som Thomsen,
Nenseth og C. Lund skjønner selvsagt også kloke ledere som Siv Jensen
dette. Det er derfor hun, klarsynt og fremsynt som hun er, kaller en
spade for en spade og skiller mellom skikkelige rumenere og kriminelle
sigøynere.

Konklusjon:
Alle som mener at folk som raner eldre nordmenn ikke har noe i Norge å
gjøre bør stemme FrP ved neste valg!