Psykopat-mediene beskytter venstreekstreme og islamister
2012-07-06 12:00:27 UTC
http://www.dagbladet.no/2012/07/05/nyheter/terror/jemen/pst/innenriks/22420897/

Mens Al-Qaida-terroristen med bakgrunn i Blitz beskyttes av
myndighetene og psykopat-mediene etter alle kunstens regler blir en
samfunnskritisk blogger rettsforfulgt og avslørt med navn og bilde i
mediene:

http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/krim/ekstremblogger-siktet-for-drapstrusler-mot-politiet-3827419.html

Den 34 år gamle Eivind Berge er aktiv blogger på nettet. Ved flere
anledninger skal han ha oppfordret til drap på politimenn.

– Politiet har pågrepet en mann som driver en blogg. På bloggen har
han etter politiets oppfatning til dels oppfordret til drap på
polititjenestemenn - og dels forherlighet drap på polititjenestemenn,
sier politiadvokat Rudolf Christoffersen ved Hordaland politidistrikt
til tv2.no.

Eivind Berge som har studert i USA, har også uttrykt sympati med den
terrortiltalte massedrapsmannen Anders Behring Breivik.

Berge ble pågrepet av politiet hjemme hos sin mor onsdag denne uken.

– Under pågripelsen ble det funnet fire patroner av 45 kaliber – og
lærebøker i sprengning og sprengstoff, opplyser Christoffersen til TV
2.

Overfor politiet har Berge sagt at han står inne for det han har
skrevet, og at han skriver bloggen for å «opplyse andre». Noe av
bakgrunnen for bloggerens politihat skal være hans motstand mot
sexkjøploven i Norge.
---------------------

Det vi ser her den samme venstrevridde forskjellsbehandlingen som vi
så i fjor høst da PK-mediene systematisk beskyttet den
overgrepstiltalte AP-ordeføreren Rune Øygard samtidig som de skamløst
forfulgte den hedersmann Bård Hoksrud.

Konklusjon:
Alle som mener at gjentatte overgrep mot barn og planlagt deltakelse i
al-Qaidas terrorisme er verre enn besøk på masasjeinstitutt og et
planlagt enkeltstående politidrap bør gi sin stemme til FrP ved neste
valg!

2012-07-08 11:51:37 UTC
Jeg viser til følgende blogg:
http://gunnarbjerke.bloggo.nu/

Av denne fremgår det at den norske konvertitten og al-Qaida
terroristen er
Anders Cameroon Østensvig Dale (født 1978)

Den venstreekstreme Østensvig Dale som nå kaller seg Muslim Abu
Abdurrahman og har fått terrortrening i Jemen konverterte til islam i
2008, etter at han hadde hatt tilhold i flere miljøer på venstresiden
av norsk politikk. 33-åringen var oppført som nummer 51 på valglisten
til partiet Miljøpartiet De Grønne i Oslo ved kommunevalget i 2007:
http://www.regjeringen.no/Upload/KRD/Kampanjer/valg2007/valglister/03_oslo.pdf

Dale er oppvokst like utenfor Oslo og har norske foreldre. I 2010
giftet han seg med en muslimsk kvinne. Etter at han selv valgte å
konvertere til islam, skal han raskt ha blitt radikalisert. Han hadde
sin ungdomstid i miljøet rundt Blitz. På CV-en har han oppført jobber
i byggefirmaer og en barnehage.

Han skal være i slekt med førstekonsulent i Finansdepartementet
Cathrine Østensvig Dale:
http://no.linkedin.com/pub/cathrine-%C3%B8stensvig-dale/2b/908/8b

Så vet vi det!

---------------------

OK, Thomsen, Lund og Nenseth - er dere nå like snare til å gjøre
Miljøpartiet De Grønne ansvarlig for ekstremisten ACØD, slik dere
utrettelig har prøvd å ansvarliggjøre FrP for den ravende gale ABB?

Sigvald
c***@getmail.no
2012-07-08 13:23:31 UTC
OK, Thomsen, Lund og Nenseth - er dere nå like snare til å gjøre
Miljøpartiet De Grønne ansvarlig for ekstremisten ACØD, slik dere
utrettelig har prøvd å ansvarliggjøre FrP for den ravende gale ABB?
Er De Grønne et islamistisk parti? Nei? Da er det ingen grunn til å holde dem ansvarlige for den typen der.

Er FrP et parti som har leftet med rasistisk grums (som deg, sigvald) helt siden det ble grunnlagt, og har i hele sin historie tiltrukket seg personer som deg og ABB? Ja. Uten tvil.
2012-07-08 18:09:18 UTC
Post by c***@getmail.no
Er De Grønne et islamistisk parti? Nei? Da er det ingen grunn til å holde dem ansvarlige for den typen der.
Er Miljøpartiet De Grønne tilhengere av multi-kulturalisme? Ja.

Omfavner Miljøpartiet De Grønne ekstermister? Johan Galtung er
æresmedlem!!!

Har Miljøpartiet De Grønne gått ut i mediene og tatt konkret avstand
fra ACØDs lefling med al-Qaida? Nei.

Forsøker Har Miljøpartiet De Grønne å skjerme ACØD og fortie hans
fortid som listekandidat for partiet? Ja, definitivt.

Har FrP noen gang forsøkt å skjerme ABB eller dekke over hans, for
sakens vedkommende, irrelevante fortid i partiet? Nei.

Har FrP gått ut i mediene og tatt konkret avstand fra ABBs
ugjerninger? Ja.

Har FrP gått ut i mediene og fastslått at ABBs ugjeringer er begått av
en gal mann som har handlet helt på egenhånd? Ja.

2012-07-08 19:48:33 UTC
Er Miljøpartiet De Grønne tilhengere av multi-kulturalisme? Ja.
Er du selv tilhenger eller motstander av multi-kulturalisme?

c***@getmail.no
2012-07-08 21:07:44 UTC
Post by c***@getmail.no
Er De Grønne et islamistisk parti? Nei? Da er det ingen grunn til å holde dem ansvarlige for den typen der.
Er Miljøpartiet De Grønne tilhengere av multi-kulturalisme? Ja.
Er islamister tilhengere av multi-kulturalisme? Nei.
Post by Sigvald
Omfavner Miljøpartiet De Grønne ekstermister? Johan Galtung er
æresmedlem!!!
Har Miljøpartiet De Grønne gått ut i mediene og tatt konkret avstand
fra ACØDs lefling med al-Qaida? Nei.
Og hvorfor skulle de det? Al Qaeda er så langt fra norsk politikk at ingen har noen grunn til å måtte ta avstand fra dem. Du er nærmere Al Qaeda enn de er.
Post by Sigvald
Forsøker Har Miljøpartiet De Grønne å skjerme ACØD og fortie hans
fortid som listekandidat for partiet? Ja, definitivt.
Tja... javel. Siden du sier det. Så?
Post by Sigvald
Har FrP noen gang forsøkt å skjerme ABB eller dekke over hans, for
sakens vedkommende, irrelevante fortid i partiet? Nei.
De har derimot stått på hodet for å bagetallisere det, slik du hele tiden gjør.
Post by Sigvald
Har FrP gått ut i mediene og tatt konkret avstand fra ABBs
ugjerninger? Ja.
Har FrP gått ut i mediene og fastslått at ABBs ugjeringer er begått av
en gal mann som har handlet helt på egenhånd? Ja.
Og grunnen til at de har gjort det er at ABBs tankegods likner altfor mye på det som hviskes i de mer grumsete delene av FrPs velgermasse, deg inkludert.
2012-07-09 12:03:57 UTC
Post by c***@getmail.no
Er islamister tilhengere av multi-kulturalisme? Nei.
Synes islamistene at Islam er en fin religion? Ja.

Syens norske multikulturister at Islam er en fin religion? Stort
sett.

Synes islamistene at bruk av Hijab er OK? Ja.

Syens norske multikulturister at bruk av Hijab er OK? Stort sett.

Støtter islamistene palestinerne i den israelsk-palestinske
konflikten? Ja.

Støtter norske multikulturister palestinerne i den israelsk-
palestinske konflikten? Stort sett.

Fordømmer islamistene Israels innsats mot terror? Ja.

Fordømmer norske multikulturister Israels innsats mot terror? Stort
sett.

Fordømmer islamistene vestens innsats i krigen mot terror? Ja.

Fordømmer norske multikulturister vestens innsats i krigen mot terror?
Stort sett.

Skal jeg fortsette?

Sigvald
c***@getmail.no
2012-07-09 12:50:39 UTC
Synes islamistene at Islam er en fin religion? Ja.
Syens norske multikulturister at Islam er en fin religion? Stort
sett.
Islam er like "fin" som alle andre religioner; dvs at den er ganske teit.
Post by Sigvald
Synes islamistene at bruk av Hijab er OK? Ja.
Syens norske multikulturister at bruk av Hijab er OK? Stort sett.
Hijab er en klesbit. Hvis kvinner har lyst til å gå med den hele tiden så er det deres valg. Forøvrig er det langt fra alle muslimske kvinner som går med hijab.
Post by Sigvald
Støtter islamistene palestinerne i den israelsk-palestinske
konflikten? Ja.
Støtter norske multikulturister palestinerne i den israelsk-
palestinske konflikten? Stort sett.
Alle med medmenneskelighet og noenlunde grep om virkeligheten er på palestinernes side i den saken. Dere FrPere (og KrFere) faller litt utenom her. Dere har tross alt alltid støttet apartheid og annen rasisme.
Post by Sigvald
Fordømmer islamistene Israels innsats mot terror? Ja.
Fordømmer norske multikulturister Israels innsats mot terror? Stort
sett.
Undertrykkelse av lokalbefolkningen kvalifiserer ikke som "kamp mot terror" -- hvilket bringer oss tilbake til din mangefulle virkelighetsoppfatning.
Post by Sigvald
Fordømmer islamistene vestens innsats i krigen mot terror? Ja.
Fordømmer norske multikulturister vestens innsats i krigen mot terror?
Stort sett.
Stort sett alle med en fungerende hjerne fordømmer denne såkalte "krigen mot terror." Hele konseptet er idiotisk. Krig mot en metode?
Post by Sigvald
Skal jeg fortsette?
For all del. Montanus-logikken din er morsom.
Pelle Thomsen
2012-07-09 13:30:51 UTC
Synes islamistene at Islam er en fin religion? Ja.
Næmmen så flink du er blitt !!!
Pelle Thomsen
2012-07-08 19:15:25 UTC
OK, Thomsen, Lund og Nenseth - er dere nå like snare til å gjøre
Miljøpartiet De Grønne ansvarlig for ekstremisten ACØD, slik dere
utrettelig har prøvd å ansvarliggjøre FrP for den ravende gale ABB?
Du har jo alltid virket som en premieidiot Ziggwalt, og her beviser du
det igjen.

Likheten mellom Breiviks ideologiske tankegods, og FrP-ideologi er
åpenbar, la meg i farta gi noen kjappe eksempler:

1. religionsmøl (samme som deg)
2. rasisme (samme som deg)
3. lite utdannelse (samme som deg)
4. islamofobi (samme som deg)

Det er ikke like åpenbart at denne (og merk deg det, skroting) PÅSTÅTTE
terroristens tankegods, er lik miljøpartiet de grønnes ideologi - som
jeg forøvrig ikke vet så mye om.
Jeg har lagt merke til én sak Miljøpartiet de Grønne fronter, og det er
et angrep på åndsverkloven, noe jeg ser på som et utslag av populisme
og kunnskapsløshet. Slik sett kunne dette ha vært et FrP-utspill.

Bare spør hvis det er noe mer du lurer på !
Svein Erik Fotland
2012-07-18 11:08:57 UTC
Post by Pelle Thomsen
3. lite utdannelse (samme som deg)
Eit enkelt news-søk synar at mannen du her heilt ugrunna skuldar for å
ha "lite utdannelse", har embetseksamen av høgare grad frå NTNU:
http://groups.google.com/group/no.samfunn.politikk.diverse/browse_thread/thread/4de8a0fc5b0f6374/8eee44bf546812c2

Er resten av tullet du lirar av deg her i gruppa like ugrunna,
faktafjernt og fordomsfullt?

Kven fremstår som den største premieidioten, skrotingen og løgnaren
her trur du?

Svein Erik
Pelle Thomsen
2012-07-18 13:02:15 UTC
Post by Svein Erik Fotland
Post by Pelle Thomsen
[...]
Du linker til en påstand fra fjotten.
Jeg stiller meg svært skeptisk, for å si det sånn.
Alt det han har skrevet her tyder tvert i mot på en svært lav
utdannelse.
Post by Svein Erik Fotland
Er resten av tullet du lirar av deg her i gruppa like ugrunna,
faktafjernt og fordomsfullt?
Faktafjernt ?
Har du vist til fakta her ? Er det newssøket du sikter til ?

Fordomsfullt - hva snakker du om - jeg for min del dømmer
skrotingen fra hva han skriver.
Du derimot, dømmer han øyensynlig med bakgrunn i at du sympatiserer med
FrP. Du burde lese hva imbesilen skriver, før du uttaler deg.
Stein
2012-07-18 18:42:19 UTC
Post by Pelle Thomsen
Post by Svein Erik Fotland
[...]
Fotland søkte etter fakta
Det er ikke det samme som å sympatisere med et politisk parti
Svein Erik Fotland
2012-07-19 08:41:52 UTC
Post by Pelle Thomsen
Post by Svein Erik Fotland
[...]
Har du heller ingen tillit til dei andre ni debattantane som deltok i
same tråden? Ingen av dei ser ut til å ha vore det minste i tvil. Trur
du verkeleg at dei hadde svara han som dei gjorde om dei ikkje hadde
vore helt sikre på at utsegna var sann?

Eit enkelt lite søk i Bibsys fjernar dessutan all tvil i saka:
https://ask.bibsys.no/ask2///html/?sourcetag=biblio&cql=dc.subject%20all%20%22hovedoppgave%22%20AND%20cql.serverChoice%20all%20%221616-1642%22

Kven framstår no som den største fjotten, imbesilen og skrotingen trur
du?
Post by Pelle Thomsen
Alt det han har skrevet her tyder tvert i mot på en svært lav
utdannelse.
Kvifor fortsetter du å spreie slike lett falsifiserbare løgner og
fordomar? Er du verkelig så tvers gjennom dum? Eller er du rett og
slett berre full av faen?

Svein Erik
Pelle Thomsen
2012-07-19 11:24:27 UTC
Post by Svein Erik Fotland
https://ask.bibsys.no/ask2///html/?sourcetag=biblio&cql=dc.subject%20all%20%22hovedoppgave%22%20AND%20cql.serverChoice%20all%20%221616-1642%22
Ja, det er faen meg ikke til å tro.
Donaldisten scorer poeng. Ufattelig,
skulle man dømme etter det han skriver.
Christer Solskogen
2012-07-19 12:43:59 UTC
Post by Svein Erik Fotland
Kven framstår no som den største fjotten, imbesilen og skrotingen trur
du?
Det er to stykker i landet som heter Sigvald Grøsfjeld. Tre om du tar med
Kurt Sigvald Grøsfjeld. Go figure.
chs, for fellesskapets beste.
Pelle Thomsen
2012-07-19 14:09:46 UTC
Post by Christer Solskogen
Post by Svein Erik Fotland
Kven framstår no som den største fjotten, imbesilen og skrotingen trur
du?
Det er to stykker i landet som heter Sigvald Grøsfjeld. Tre om du tar med
Kurt Sigvald Grøsfjeld. Go figure.
Det virker logisk at noe er feil her ja.
Siste oppgaven var jo også noe om vitenskapelig innsamling av data e.l.
og ingenting Ziggwalt har skrevet, tyder på at han har den minste
antydning til kunnskap om empiri - eller vitenskap generelt, for den
saks skyld.

Så hvem framstår NO som den største fjotten, imbesilen og skrotingen
da Svein Erik ?

Hadde du *lest* noe av denne imbesil-kameraten din, hadde du dessuten
enkelt forstått dette, om det da ikke var for at du er like tjukk
i hue som denne hjelpesløse amatør-neonazisten.
Thomas Lundquist
2012-07-19 22:32:50 UTC
Post by Pelle Thomsen
[...]
Du hadde fremstått som en mer verdig mot-debattant om du klarte å
forholde deg litt mer subtil.

ez
--
Med infrastruktur bygger vi landet.

Siteringsproblemer? : http://www.bersvendsen.com/usenet/quoting.html
Pelle Thomsen
2012-07-20 00:28:20 UTC
Post by Thomas Lundquist
Du hadde fremstått som en mer verdig mot-debattant om du klarte å
forholde deg litt mer subtil.
Jeg hadde uttrykt meg mer subtilt om jeg hadde den minste
mistanke om at jeg kommuniserte med oppegående normale
mennesker.

:-)
Stein
2012-07-20 04:16:48 UTC
Post by Pelle Thomsen
Post by Thomas Lundquist
[...]
Her beviser du jo at Thomas L har rett
Svein Erik Fotland
2012-07-20 11:24:05 UTC
Post by Pelle Thomsen
Post by Christer Solskogen
[...]
At mannen med houdfaget er identisk med han som deltek her i gruppa
kan det ikkje godt herske noken som helst tvil om. Eit enkelt lite
news-søk gjev nok eit vanntett prov på det:
https://groups.google.com/group/no.samfunn.politikk.innvandring/msg/0d701332cc62e0db
Ja, kven trur du?
Svein Erik Fotland

Svein Erik
Pelle Thomsen
2012-07-27 23:24:44 UTC
Post by Svein Erik Fotland
Ja, kven trur du?
Eg trur at du er ein skikkeleg suppegjøk, Svein Erik.
Stein
2012-07-31 14:38:44 UTC
Så enkelt og elegant kan en diskusjon avsluttes
Svein Erik Fotland
2012-08-09 10:48:08 UTC
Post by Pelle Thomsen
Post by Svein Erik Fotland
Ja, kven trur du?
Eg trur at du er ein skikkeleg suppegjøk, Svein Erik.
Eg registrerer at du med dette kastar inn handkledet og erklærer denne
debatten som tapt for din del, Pelle Thomsen.

Svein Erik
Stein
2012-08-09 11:25:11 UTC
Post by Pelle Thomsen
Post by Svein Erik Fotland
[...]
Ja han har tapt debatten
men jeg er ikke sikker på at han skjønner det selv
Han har litt tungt for det ved slike anledninger
Pelle Thomsen
2012-08-09 13:32:02 UTC
Post by Svein Erik Fotland
Eg registrerer at du med dette kastar inn handkledet og erklærer denne
debatten som tapt for din del, Pelle Thomsen.
Eg må tilstå at eg ikkje var klar over at ditta at du søkte på nettet
etter FrPar-tomsingar som leverte gruppebesvarelser på høgskulen var ein
debatt, Foptland, men for ein suppegauk som deg, var det sikkert slik...
Thomas Lundquist
2012-07-09 08:32:05 UTC
OK, Thomsen, Lund og Nenseth - er dere nå like snare til å gjøre
Miljøpartiet De Grønne ansvarlig for ekstremisten ACØD, slik dere
utrettelig har prøvd å ansvarliggjøre FrP for den ravende gale ABB?
Du klarer muligens å se en viss forskjell:

Miljøpartiets medlemmer kommer aldri tl å forsvare hverken handlingene
eller meningene til denne fyren.

Du og FrP derimot, tar avstand til ABBs handlinger men ikke mye av
meningene.

ez

Thomas Lundquist
2012-07-09 08:29:39 UTC
Mens Al-Qaida-terroristen med bakgrunn i Blitz beskyttes av
myndighetene og psykopat-mediene etter alle kunstens regler blir en
samfunnskritisk blogger rettsforfulgt og avslørt med navn og bilde i
Det er en annen grunn som er mye mindre konspiratorisk:

Denne Al-Quaida-terroristen er ikke en Al-Quaida-terrorist, ennå. Det
bare spekuleres og påstås at han har forbindelser. Ikke har han gått
offentlig ut med meningene sine (disse) heller.

Bloggeren derimot, blir hengt ut for noe han har skrevet og sagt, altså
allrede gjort.
Post by Sigvald
[...]
Jeg tror egentlig at de fleste mener alt du nevner her er galt.

Bortsett fra Hoksruds massasje.

Er det noe mer av dette du forsvarer og mener er helt på sin plass?

ez