Gene Simmons støtter Mitt Romney
2012-11-04 15:27:06 UTC
http://www.huffingtonpost.com/2012/04/03/gene-simmons-mitt-romney-endorsement_n_1399906.html

Kiss frontman Gene Simmons endorsed Republican presidential primary
candidate Mitt Romney on Tuesday in an interview with Fox News,
expressing regret over his endorsement of President Barack Obama in
2008.

http://www.opposingviews.com/i/politics/2012-election/kiss-rocker-gene-simmons-attacks-pres-obama-praises-mitt-romney

During an interview with Noisecreep, last week, Simmons said: "The
country is so divided. I voted for President Obama last time but I
have to say I’m very disappointed in his job. He’s been a piss-poor
president, as far as I’m concerned."
---------------------

Nok en gang fremstår Gene Simmons som en anstendig og selvstendig
tenkende artist.

Sigvald
c***@getmail.no
2012-11-04 15:58:18 UTC
Nok en gang fremstår Gene Simmons som en anstendig og selvstendig
tenkende artist.
Selvstendig tenkende skal jeg gå med på. Anstendig? Da hadde han ikke støttet Israel. Heller ikke Romney.
Svein Erik Fotland
2012-11-05 09:36:19 UTC
Post by c***@getmail.no
Post by Sigvald
Nok en gang fremstår Gene Simmons som en anstendig og selvstendig
tenkende artist.
Selvstendig tenkende skal jeg gå med på. Anstendig? Da hadde han ikke støttet Israel. Heller ikke Romney.
Nå framstår du berre som ein intolerant fjott, Lund. Du må læra deg å
akseptera at folk kan ha andre meiningar enn dine.

Svein Erik
c***@getmail.no
2012-11-05 12:22:15 UTC
Post by Svein Erik Fotland
Nå framstår du berre som ein intolerant fjott, Lund. Du må læra deg å
akseptera at folk kan ha andre meiningar enn dine.
Anstendige mennesker støtter ikke apartheid, etnisk rensing, og statlig rasisme. Betyr det at jeg er intolerant? Javel.
Svein Erik
Stein
2012-11-05 17:29:27 UTC
<***@getmail.no> wrote in message news:46ac92aa-9142-44ab-991b-***@googlegroups.com...
kl. 10:36:19 UTC+1 mandag 5. november 2012 skrev Svein Erik Fotland
Post by Svein Erik Fotland
[...]
apartheid, etnisk rensing, og statlig rasisme fungerte så bra at Sør-Afrika
har innført det igjen.
( men det er de med mørk hudfarve som styrer nå )
Thomas Lundquist
2012-11-25 13:59:11 UTC
Post by Stein
apartheid, etnisk rensing, og statlig rasisme fungerte så bra at Sør-Afrika
har innført det igjen.
( men det er de med mørk hudfarve som styrer nå )
Ikke helt riktig det der, det er ANC-medlemmer som favoriseres, ikke
svarte.

I tillegg er fremdeles snittinntekt til hvite mange ganger høyere enn
svarte.

ez
--
Med infrastruktur bygger vi landet.

Siteringsproblemer? : http://www.bersvendsen.com/usenet/quoting.html
Christer Solskogen
2012-11-05 18:26:06 UTC
Post by Svein Erik Fotland
Nå framstår du berre som ein intolerant fjott, Lund. Du må læra deg å
akseptera at folk kan ha andre meiningar enn dine.
Å ironien. Noen ganger til å ta på. Andre ganger til å føle på. Og enkelte
ganger begge deler.
chs, for fellesskapets beste.
Hans Petter Nenseth
2012-11-05 18:13:32 UTC
Nok en gang fremstår Gene Simmons som en anstendig og selvstendig
tenkende artist.
Om du mener det er anstendig å tenke med pikken...
Fyren skryter jo av å ha pult tusenvis av kvinnfolk.